Informații utile
Sediu central

Sediu central

Calea Alba Iulia 10
Ciugud, Alba, 517241
+40258-818191

Punct lucru Bucuresti

Soseaua Alexandriei 193
Bucuresti, 051528
+40314-250974

Punct lucru Oradea

Eforie 3
Oradea, Bihor, 410491
+40259-442255

Starke – Just follow the lights!

Starke – Just follow the lights!

starke-albastruObiectivul campaniei, care comunica atat produsele, cat si compania in sine, este de a demonstra, prin comparatii relevante cu produsele concurente, că marca Philips rămâne cea mai bună alegere pentru consumatori.

Alaturi de evenimentele in-store si intensa promovare media, consumatorii din sapte orase europene sunt invitati sa participe la o serie de “blind tests” avand astfel ocazia sa testeze produsele Philips versus cele ale competitiei, in zone special amenajate. Actiunile vor incepe in Stockholm, in aprilie, urmand sa se desfasoare in Suedia, Olanda, Belgia, Spania, Italia si Polonia, terminandu-se in Paris, la mijlocul lunii iunie. Produsele disponibile pentru testare sunt televizoarele, ramele foto digitale, playerele audio digitale GoGear, playerele MP3 cu casti wireless, sistemele home cinema, aspiratoarele si alte produse apartinand diviziei Philips Consumer Lifestyle.

In Romania, campania a fost implementata in magazinele reprezentative, la nivel national, in data de 23 aprilie. Incepand de astazi, 24 aprilie, va fi lansata comunicarea pe TV si in mediul online, mesajele campaniei Philips fiind sustinute prin vizualuri afisate pe 18 dintre site-urile cel mai frecvent vizitate de consumatorii din Romania.

Pe 23 aprilie 2009, declarata “Philips – Ziua Excelentei in magazine” peste 4.000 de angajati Philips au vizitat aproximativ 10.000 de magazine din 36 de tari din intreaga lume pentru a promova mesajul: “Philips, intotdeauna o alegere buna”, intr-una dintre cele mai mari actiuni in-store intreprinse vreodata de catre o companie.

Anuntand lansarea campaniei, Gary Raucher, Vicepresedinte si Director al departamentului de Comunicare Integrata de Marketing al Philips Consumer Lifestyle, a spus: “La Philips, suntem foarte mandri de brandul nostru, care are o bogata mostenire in oferirea unor inovatii importante si de inalta calitate pentru consumator. Campania va reafirma pozitia noastra de lider in furnizarea produselor cu performanta ridicata, confirmata de altfel de consumatori, conform testelor independente realizate de GFK”.